Wednesday, February 8, 2012

THIRD DIY : BUNGA TISU sebagai BUNGA TABAK

Salam, 3 entri berturut2.. yuhuu.. sok kat office mesti mngantuk.. ahahaha..

Nak upload gambar bunga tisu je.. Cara2 nye dah ramai pun yang tau.. Hehe.. Ni lah contoh bunga tisu Nisa.. tapi colour je lain..



Still in the process.. Tarikh siap: tak tahu
Lagi 2 bulan ni.. hmmm.. semangat sikit Nisa..)

Jaga diri semua..

3 comments:

Nisa Dawi said...

Best...=)
Nisa, Nisa(D) pun pernah nak wat kan bunga tisu camni utk kawan Nisa punya wedding...tapi susah nk cari kaler yang sesuai..=(

Nisa Shafie said...

tulah, mula2 tanak buat pon sebab kat kuantan susah nak cr kaler yg menarik.. ni pon beli crepe paper kat puchong.. hehe

Nisa Dawi said...

jauh nya membeli...=)